har…

Sett John Forgerty Stockholm en upplevsle det kan jag säga.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till har…

  1. ullen skriver:

    Ganska mkt. folk, fast jag var där med min pappa o hans fru. Varit semster i Gbg o träffat värld tuffast 2 – åring mitt kusin barn han är verlig one of a kind. Även en tur tilll DFalarna har jag hunnit med. fast min nya digitalkamra vill inte efter 2 månader alla semsterbilder borta.

  2. Nina skriver:

    Ul! Såg just att du hade kommenterat i min blogg om rapsfält. 🙂 Jag ska också börja säga som din morfar, det var roligt!

    Började undra vart du hade tagit vägen.

    John Fogerty, vad skoj! var ni mycket folk, många som var och såg honom?

Kommentera

