Tankar

Vad skall man göra? jag besöker varje dsg arbetsförmedlings hemsida också vidare men hitter ändå ingent jobb att sökt. Varför ?

Det känns helt fel! känner mig uppgiven och att det inte spelar någon roll att överhuvudtaget gå in där. Det känns som om alla den tid jag lagt ned på min utbildning inte excisterar och att jag inte räknas. jmag vet jag har kompentens och jag vet jag kan. Men varför?

jag vet det är flera än jag, jo förvisso, men edet är ingen trösta för mig och det hjälper inte en enskild individ att det också finns många andra i samma situation.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

