Väckt av grannen igen

Min granne nummerade kallade Balloni efter hans svar på mitt brev om att sänka ljudet på tv/radion var gång igen i morse och väckt mig med sina radion klockan 08.00.
Jag skulle vilja göra småstrimmlor av båda hans tv/radio. jag veta att man inte skall säga sså men jag blir så trötta på hans TV/radio att höra den som den står på i mitt vardagsrum. Okej satt man ibland hör grannarn men icke vart enda ord från
dennes radio/tv.
jag blir snart tokig på honom.
Hoppas styrelse tar detta på allvar.
För det hjälper ju inte att jag säger till igen.

Det här inlägget postades i Morgontimmar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

