Vodafone Telenor.

Vodafone som bytt namn till Telenor.
Vodafone är en historia för sig.
De debiterade mig på över 2000 uppkopplingar mot nätet- en tråkig upptäck- inte bara gtråkig utan läskig upptäckt. eftrsom jag inte gjort dessa uppkloppningar och hade föga hjälp av kundtjänste. De kunde bara se min sk uppkopplingar de som jaf alså inte gjort.
Tack vare säljar Markus får jag numera hela summan pengar ca 500 tillbaka istället för enbarrt 150kr. Jag tycker att vondafon inte skött sin kort väl. Att inte se till helheten atten lite privat person skulle koppla upp sig 86 ggr om dagen för att kolla sin e-mejl – tycker jag låter ganska orimligt. Men tydlig inte för vodafone ! hur skötter de sin kunder ?
jag är en lite privat person inte ett företag och jag har inte behovat att kolla min mail varje timme- även om jag tycker nätet är kul- så tycker inte det är så kul att jag har detta behov som vodafone – telenor tror. Det visade säg var fel på mitt sm kort som trodde att det fanns saker att hämtat på nätet så fort man gör något med bildmeddelande och som sedan hakade uppsäg. teniskt fel på kort något man inte kunde se annant än på räkning.
Skärp er vodafone – telenor. ni får faktiskt gör något för att upprätt ett förtroende från er kunder och inte bara gör det som bekvämt för er. det tillhör saken att ni blev kontakt om fallet tre gånger tidigare och var fanns er hjälp? Den fanns inte motvilligt kunde ni dra av endast 150 av det över trehundrar kronor ni säger att jag varit ute nätet för!
Så ta reda på fakta innan !
Tack Markus för hjälpen- nu hoppas jag slippa mer uppkopplinger mot nätet i den utsträckning som varit.
Men skärpning efterlyses!

Det här inlägget postades i Telefoni. Bokmärk permalänken.

Kommentera

