Vaknade

vakna

Jag vaknad halvsju i morse. nå jag jag hinner med att gör vad jag skall ändå.

jag hittad en rolig länk om Ipod Denna musik maskin som ersätter både bärbara cd spelar och den gamla walkman. Våra cd skivor ä ju bekant på väg att försvinn ut. Detta för att ersättas av de nedladdning från nätet. Båd på gott och ont. du måst ta till dig mer tenik information även om du kanske inte är så intressad av det. Men tiden står inte still den går framåt i ett rasande tempo så det gäller att hängas med i svängarna. och inte blir kvar någonstannas på vägen.

Det är faktiskt ganska bra att kunna ta med sig sin musik och ha lite sällskap på vägen. och farmför allt tar dom mindre plats. min lilla shuffel är helt underbar.

Det här inlägget postades i Morgontimmar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

