Vad har jag gjort

Vad har jag gjort fylleri med x:

(x) rökt en cigarett
( ) varit full
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
( ) blivit dumpad
( ) dumpat någon
(x) fått sparken
( ) gått på en blinddejt
( ) ätit så mycket godis att jag kräkts
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) samlat gosedjur
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Mexiko
(x) flugit
( ) haft sex med en lärare
(x) haft ett husdjur
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) sparkat någon i huvudet eller magen
(x) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) haft gruppsex
( ) hånglat med en främling
( ) spytt i en bar
() mutat en polis
( ) rökt hasch
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi
() åkt snowboard
( ) hittat underkläder hemma som jag inte vet vem dom tillhör
()crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
( ) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
( ) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
( ) försökt ta livet av mig
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( )använt ett falskt id
( ) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
() försökt gräva ner mig själv i ett hål
( ) rört en orm
( ) blivit avstängd från skolan
() haft ett skarpladdat vapen riktat mot mig
() varit i en bilolycka
(x) haft kramp
() vält ett akvarium
( ) haft en könsjukdom
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
() gjort något våghalsigt medveten om att det kunnat döda mig
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
( ) haft sex offentligt
( ) tagit hand om ett rådjur eller en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) kört mot enkelriktat
(x) gett mer än 500 till en hemlös
( ) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
( ) stått på en åkande motorcykel
( ) varit på andra sidan landet
( ) varit gift
(x) simmat i havet
( ) känt som om jag håller på att dö
( ) varit beväpnad
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
( ) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) friat till någon som sagt nej
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr dig om
(x) blåst bubblor
( ) ridit på en ko
( ) gjort upp eld på en strand
( förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
(x) stoppat fingrarna i en kontakt
( ) lekt med krut eller sprängmedel
( ) kört ett fordon fortare än 200 km/h
() burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
() kysst en fisk
( )blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit ett ben
(x) fångat en fisk och sen ätit den
( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
(x) burit en svart klänning
( ) drömt att jag gift mig med någon
(x) limmat fast min hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
( ) burit min partners underkläder
(x) fått en önskan inslagen
( ) ätit hund/katt-mat
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
( ) ramlat ner från ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
( ) haft sex med någon då hans/hennes partner kommit hem
( ) kommit hem när någon haft sex med min partner
( )byggt en kärra
( X) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) fångat en fjäril
( ) vaknat på sjukhus
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
() sovit naken
(x) sett samma film mer än två ggr.
WB

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

