Pilatesträningsdag härligt

60201-17

Ja, jag var inne och tränade Pilates för Carina Jensen i dag på förmiddagen, Sista gången ppå kursen snyft.
men skönt var det att träna. Carina är just skön hon , hon frågade mig vad jag tyckt om henne pass i den öppnaklassen. jag sa bra men att jag fick en del goda skratt åt mej själv! det var väl då du damp i golvet elller? säger hon och skrattar. visst jensen var det åt min små vurpor som jag skrattade. vurpor göra man därför man inte längre orkar hålla emot styrkemässigt längre och du tappar fokus. Att tränas Pilates som jag gjord förra vecka under 2timmar det är tufft det och hel slut blir man också.
Men det käns skönt så helt klar är jag fast hos Carina igen.

Det här inlägget postades i Pilates. Bokmärk permalänken.

Kommentera

