Dax igen !!

Nu var det dax igen.
Har varit en tur inne i Lund i dag.
äntligen fått en bärbar telefon som för hoppningsvis fungerar som den ska. jag är trött på saker som inte fungerar som dom ska gör.
Jag kommer förmodlingen om jag har tur att få Py Bäckmans senaste Cd singl hem skickat till mej inom en ganska snar framtid. längt efter den!
hörde den på radio Malmöhus i går.
Det är en viss känsla i att höra henne på radion.
Hon har en slag trygghet i sin röst, henne texter är ibland som små sagor det kan jag tycka fortfarande. Jag lyssnar på av samma orsaker som jag började lyssna på henne, i år är det
21 år sedan. Det är en ganska lång tid.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

